Ormus Serbuk Putih Gold - The Elixir Baru

Ormus Serbuk Putih Gold - The Elixir Baru

Alchemy adalah amalan kuno yang diteruskan hari ini dengan kajian Ormus Serbuk Putih Gold. Budaya purba yang dikenali untuk mengamalkan alkimia termasuk Sumeria, Mesir, Babylonia dan Rom untuk menamakan beberapa. Ini memang menimbulkan persoalan sama ada atau tidak budaya ini bereksperimen dengan ormus, emas serbuk putih. Alchemy di Mesir dianggap sebagai sains induk yang dipercayai diturunkan kepada mereka oleh Tuhan Thoth, yang kemudiannya telah dirujuk sebagai Hermes Trismegistus oleh bangsa Yunani. Oleh itu, alkimia dianggap sebagai satu seni Hermetic Amalan Purba.

Matlamat utama dalam kajian alkimia adalah untuk menukar asas bahan biasa yang lebih biasa kepada sesuatu yang jarang berlaku atau janggal untuk jadual semasa elemen Diketahui, Yang betul-betul apa yang berlaku hari ini di zaman moden dengan pembangunan Ormus putih emas serbuk. Begitu juga, alkimia juga boleh dianggap sebagai satu transformasi benda ke Aether atau sesuatu yang tidak diketahui.

Alchemists Quest untuk "Batu ahli falsafah" adalah didokumenkan sepanjang zaman pertengahan. Apakah mungkin sekarang bahawa Ormus emas serbuk putih penawar boleh juga menjadi "Elixir of Life" yang telah disebut oleh pelbagai teks seluruh budaya yang berbeza? Tidak perlu dikatakan, Kedua-duanya mempunyai ciri-ciri untuk mencapai "kesedaran rohani yang lebih tinggi" atau Kualiti Lebih Baik Kehidupan. Juga Kedua-dua Elixir of Life dan Ormus putih serbuk emas telah dikenali untuk menyembuhkan banyak & jika tidak semua Penyakit atau Keabnormalan Dikenali Man. Ini juga Berkaitan Dengan idea Mencapai hidup yang kekal di sini di alam fizikal Walaupun melantun kembali & sebagainya dengan alam rohani, yang berkuat kuasa Menghentikan masa. Oleh itu Immortality menjadi.

Alchemists sentiasa percaya bahawa terdapat terletak realiti yang tersembunyi atau lebih tinggi untuk semua perkara-perkara yang mengeluarkan sejenis berterusan kebenaran rohani atau lebih tinggi. Ini sentiasa menjadi matlamat atau perlembagaan daripada alkimia rohani. Alchemy juga dikenali sebagai "The Great Work."

Untuk melihat landasan sebenar segala sesuatu memerlukan sedar minda akan berubah secara radikal, mengubah persepsi yang sehari-hari biasa kepada yang lebih tinggi supaya kebenaran yang lebih tinggi dilihat dalam segala sesuatu membuat persepsi sempurna atau ilahi. Inilah yang cuba untuk berlaku semasa penciptaan Ormus Serbuk Putih Gold.

Ormus menjadi penting dan kesedaran rohani pada masa yang sama. Alchemists bekerja dengan 3 mentaliti yang berbeza. Rohani, unsur dan bahan. Seperti di atas, jadi di bawah adalah jargon yang sama. Seperti di bawah, jadi di atas membawa maksud yang sama. Terdapat surat-menyurat tepat antara yang boleh dilihat, tidak dapat dilihat, perkara, semangat, planet, logam ... Serbuk Putih Gold.

The Alchemists pemahaman kebenaran asas ini adalah supaya semasa mereka bekerja di makmal mereka mewujudkan Stones & Elixirs, mereka juga bekerja di lain-lain peringkat lebih halus sepanjang masa. The Great Kerja memang hebat dengan pembangunan Ormus Serbuk Putih Gold.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar